Sabah sabah güldürdü

Gaziemir/İzmir`den çevre ilçelerin ücra köşelerine giden dolmuşlardan birindeyiz, Yavuz Çetin`nin şarj yetersizliğinden yarıda kalmasının verdiği buruklukla yol alıyorum. Kafamı pencereye dayamış, şaçımda ne kadar yağ varsa camda o kadar iz bırakmaktayım o sıralar. Arabada gezdirilirken uyuyan bebek kıvamındayım. Çimleri keserken yanından geçtiğimiz belediye işçisi dikkatimi dağıtmak üzereyken çat iki tane taş gelir dolmuşa böyle de uyandırılmazki anne. Olayı anlamaya çalışırken dolmuşçu geri fitese takıp 300 metre tehlikeli hareketlerle geri gelir, kendisini yolun ortasına atıp arabalardan sıyrıldıktan sonra;

Dolmuşçu: Adam gibi kullansana o elindekiniii
İşçi: ---------
Dolmuşçu: Amına korum valla
D: Cam kırılsa alırdım seenden parasını
D: Ne gülüyon ben gülüyom mu?
İşçi:--------
D: Sabah sabah amına goyu veririm valla ha
D: Kullanmasını bilmiyo kii makineyi ucunu yukarı tutuyo ondan taş atıyo makine (Mantık hatalarıyla ilgili yorum yapmıyorum)

Dolmuşa geri dönmeden kurduğu son cümleden sonra ben hadoukeni çıkardım camdan, sen benim işçi kardeşimle nasıl konuşuyon derken aduketi yapıştırdım genital bölgesine 5 hit combolarla devam ettim serime geriye beşli salto ile bitirirken dolmuşun hareket etmesiyle kendime geldim, tahmin ettiğiniz üzere sadece sırıtıyordum olanlardan sonra.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.