Amelelikten başka bişey değil


Liselinin hayatı zor. Zor olmasa bile zorlaştırıyor. Kermes yapıp, para toplayacağız okul için dedi okuldaki statü sahibi kişiler, el mahkum kabul ettik. Bunu duyan Doğukan; bizde gitarları getirek hocam hava olur dedi. Hava olur demedi ama demek için can attığı belliydi. Bir an benim içinde güzel olur gibi göründü, tamam bende getiriyim dedim. Doğukan kişisi popüler şarkılara çalıştığı için zorlanmasada bendeniz Slayer, Pantera vb. çalıştığım için karşılaşacağım sonu tahmin edebiliyordum. Neyse birkaç şarkı baktıktan sonra sırtlanıp gitarı yol aldım.

Bütün şarkılar Z için dedikten sonra çalmaya başladım. Duman-Senden daha güzel, Duman - bebek, Duman - bu akşam, pinhani - Hele bi gel, Yavuz Çetin - Yaşamak istemem, Oyun havası , Death - voice of soul, Slayer- South of heaven, Slayer - Black magic, Pantera - Domination, Pantera - Walk bir bölüm, Kreator - World anarchy çalınabilen yere kadar. Şeklinde setlist oluşturmuştum kafamda. Başlarken liseliler mutluydu hatta eşlik etmeye çalışanlar bile oldu. Yavuz Babaya gelince bir yerden tanıdık geliyor bu şarkı bakışları, Slayer`a geçince bu ne ki hacıya dönüştü. Duman`dan başka bir halt dinlemeyen bebelere Slayer aşılamaya çalıştığım için gayet mutluydum o dakikalarda. 20 dakikalık zamanım dolunca belkide aşınca Doğukan Bassla çalmaya başladı. Beni dinleyen azda olsa var iken Doğukan`ın durumu daha kötüydü. 15 kiloluk amfi elinde, koca bass gitar sırtında kilometrelerce yol tepip umduğunu bulamayınca daha fena oluyordur durumu. Üstüne sadece erkekler dinledi bizi tek tük kız. Umduğumuzu bulamadık anlayacağınız.


Çemkirme bölümü: Lise hocalarıda liseli gibi düşünür olmuş arkadaş; aynı sırada oturuyoruz, gitar çalarkende adı kolumda yazılı diye Seli ile aramızda birşey mi olmak zorunda.

Geliş daha beterdi; şemsiye elimde, gitara yaşına girmemiş bebek tutar gibi sarılmışım, yağmur altında gölcüklerden atlıyorum. Elimdeki gitarı almak için aç kaldığımdan ötürü, her kılıfa düşen damlada içim parçalanıyor, ağzıma çürük elma tadları gelip gelip gidiyordu ki dolmuştan indiğimizde yağmur durmuştu. Koşarakta eve ulaştığımda sol omuzumda acı, sağ işaret parmağımda A telinin izi, kafamda az sonra gideceğim etütün sıkıntısı vardı.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

14 thoughts on “Amelelikten başka bişey değil”

  1. Hatayı kabulleniyorum panpa kendi adıma.Hopörlerin kapalı alandaki sesine kapılıp , ordada iş göreceğimi sandıydım , olmadı yapamadık :D sağlık olsun artık şenliklerde filan grup ayağı olursa olur.

  2. eskiden gitar görünce akıllarına 'akdeniz akşamları'' -gelen bi topluluk vardı. (ııııyk!)

    sanırım şimdilerde bu topluluk'senden daha güzel' adıyla sahnelerde!

    yetti beee! :D

  3. Pixis olayı özetlemiş olay aynen öyle gerçekleşti Pantera-Domination çalarken durdurup bilindik birşey yok mu diyen oldu

  4. Duman - Bu akşam çalmaya başladım bi notayı kaçırınca bi gidin allasen bakışı atıp Domination`a geri döndüm

  5. Ah bu lise zor yahu, delirebilitem var. Şu sınavlar falan bitse yahu. Ha şu kermez şeysine gelince, aklıma nedense kısır geliyor direk, ben mi garibim yahu? o.O

  6. ayy beni çığırmışsınız! :P

    meta yaa..senin bnm gibi bi hocan olması lazım! :)) sizin tiçırlarda iş yok!