Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde

 İnciciler için özet geçiyorum: Sıçtım hemde tam 1 ay boyunca.

Başlığın konumuzla alakası yok ama olsun yinede yazmak istedim. Ebevynlerim tarafından zorla köye sürükleniyorum (Köy: Niğde merkeze bağlı Tırhan ve Konaklı köyleri). 3 saat sonra otobüsümüz kalkıyor. Tam 12 saat yol sürecek. Yazması kolaymış ama geçmiyor yol. Bütün klasik thrash metal albümlerini dinleyebileceğim uzunlukta bir yolki belli bir süreden sonra onlarda sıkıyor. Tom Araya ölsün istediğim olmuştu bir ara. Hangi firmayla gideceğimi bilmiyorum. Umarım İnci değildir. Niğde`ye giden böyle şaka gibi bir firma, MAN marka otobüslerinlerinde uyumak imkansız. Geçen sene kuzenim nasıl olduda uyudu bilmiyorum ama ben bel ağrısından koltuğun üstüne çıkıp, Doggy Stayla uzun bir süre yol almayı denemiştim. Evet tahmin ettiğiniz gibi sadece ben ve şoför uyumuyorduk. Hatta tam o sıralarda otobüs makaslara girip tek şeritli yollarda araba solluyordu. Az önce gelen son dakika haberine göre Aydoğanlar adlı güzide firmamızla gidecekmişiz. Geçen seneki otobüsün aynısından bunların filosundada var. 51 DH 404, 51 DH 404 plakalı aracın sahibi bunu başka firmaya satsın derhal.

Köye gidince yapılacaklar listem: Köyü fotoğrafla, kısa film çek, gitar çalış ve en can alıcısı Düğünlerde kız kes. (Tamam küçük bir itiraf; köylü kızı fantezim var). Tam 1 ay kalacağım yerde bunları yapmam zor olmayacak heralde. Kendime hatırlatma notu düşüyorum: Kapriyle birlikte parmak arası terlik giyme gay muamelesi görüyorsun. Kapri, parmak arası terlik ve fotoğraf makinesinin sonucunda neler olacağını kestiremiyorum bile. En fotografik yer olan eski Rum Kilisesine giden yolun kahvehanenin önünden geçiyor olması tabi riskleri oldukça arttırıyor. Belki Norveç`li turist taklidi yaparım. Neyse çok umrumdada değil gay muamelesi görmek en fazla 10 saniye göreceğim adamlar tarafından. Eğer planladıklarımı yapabilirsem fotoğrafları ve kısa filmimi sevgili blogcumun üzerinden sizlere ulaştırırım.(Bir an heyecanlandım)


Kısa kesiyorum. Sayın ve sevgili okurlar (okuyan var mı hala şüphelerim var) ben tam 1 ay yokum. Sizleri özleyeceğim. Belki arada köydeki internet kafeden girip kolaçan ederim ortalığı. Bunun içinde kesin birşey yok tabi. Sevgiler saygılar esenle kalın efenim.

İstek üzerine bi kaç foto dahası eve dönünçe, umarım senaryosuz başlayan kısa kısa filmimde biter:



This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

6 thoughts on “Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde”

  1. tom ölsün dedinya. bi üzüldüm bi böyle kötü oldum. senin yaşıycaan sıkıntıdan dolayı teselli etme isteği kalktı gitti. ölmesin lan. -obah fantaziye bak-

  2. sen bu işten anlıyorsun deyip motivasyonunu artırmayı planlıyorum :)) fotolar süper!

    bence ayrı bir başlık açmalısın :)