Utanıyorum

Bu bir özür yazısıdır.


4-5 ay önce MetalTR köşe yazarı alımı başlatmış bende bir heyecanla hemen atılmıştım. Tek konuşmada içinizin ısındığı insanlardan biri - Asuman Abla-  yazımı beğenip, Karanlık Odada Yayınlanmasına ön ayak olmuştu. O yazıdan sonra ben iyice hırslanıp ayda bir kaç yazı yacacak duruma gelmiştim ama nafile. Birkaç yazı yazdıktan sonra kendi sitemde işlerim yoğunlaşmıştı yani bütün işler bana kalmıştı. Haber gir, takımlarla ilgilen, video ekle, inceleme yaz, anket düşün vs. Sonrada sınavlarım başladı. Asuman ablanın bana güvendiğini biliyorum ama eşeklik ettim. Yazın yarın elinde olur dedim, yazmadım. Yazıları aksattım. Kendimden utanıyorum. Sözlerimi tutmadığım için 2 kere utanıyorum. Asuman ablanın güvenini boşa çıkardığım için kaç kere utandığımı bilemiyorum bile. Az da olsun vicdan azabımı gidermek için yazıyorum bu yazıyı. Eve dönünce elimden geldiğince MetalTR`de aktif olma ya çalışacağım, haber olsun yazı olsun. Son olarakta bir eşek olarak af diliyorum. 

Son olarakta yazıma tıklayında hit gelsin ucundan: http://www.metaltr.net/Kose_Yazilari-op-viewarticle-artid-249

4 thoughts on “Utanıyorum”

  1. asuman abla ben şahidim çok üzülüyo.
    bu seferlik affet metayı.
    bak bi daha olmayacak.
    söz.



    nöt,
    köylü kızı fentezisi nooldu meta?
    hayır merak ettim o bakımdan :))

  2. @Seli Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde yazsını oku orda geçiyo

    @SS Aynen dayı ya hediye et bi dene

    @Absolom Samanlık bulamayınca olmadı ortam önemli tabi