Bu kadar da olmaz

Geçtiğimiz sabah televizyondada izleyecek birşey bulamayınca, saat 1 sularında uyumaya çalışıyım deyip yatağıma doğru yol aldım. Aldım almasınada uyuyamadım. Ne olduğunu fark edemeden saniyeler içinde 10-15 farklı şey düşünebiliyordum o onlarda. Uyumaya çalışmaktan sıkıldım, geri televizyona döndüm. e2`de SeaSick Steve`i keşfetmemi sağlayan, BBC`de yayınlanan Later With Jools Holland Show var. Acaba dedim yine mükemmel birini daha mı keşfedeceğim hissiyle yayıldım koltuğa. Sunumuz Jools grupları anons etmeye başladı; Sway adında İngiliz bir rap topluluğu, İlk defa televizyona çıkıp ilk albümlerini tanıtan Amerikalı bir grup - sanırsam country tarzı bir müzik yapıyorlardı-, Nicole adında Eurovizyon şarkıcısı, King of Leon adında yine çokta ünlü olmayan - en azından ben bimiyorum- rock topluluğu, Fransa Devlet Başkanını eşi Carla Bruni ve San Fransisco`dan Metallica. Later With Jools Holland`a çok ünlü grupların çıktığını biliyorum ama karşımızdaki grup Metallica. En azından bir ağırlıkları olmalı. Tamam hepimiz biliyoruzki bu yaşlı amcaların son zamanlarda dini imanı para oldu ama yapılcak iş mi bu?

Program 2008 yılında yayınlamış, ben ise geçen gün izledim keşke izlemeseydim. Metallica`nın düştüğü halleri görmeseydim. Çoğunuza göre albüm pazarlaması olup, çok normal birşeyde olsa, benim için hayal kırıklığıdır. Demem o ki eğer siz Metallica`ysanız albüm satmak için Beyaz Show`a çıkmazsınız.





2 thoughts on “Bu kadar da olmaz”

  1. metallika ne yazıkkı orta malı oldu. ne o eski tatları kaldı ne o eski havaları. para olayını geçtim artık farlı bi şey oldular. düzelmezler daha. ruhlarını satmış bile olabilirler olasılılık veririm. ama alışalım bunlara. yakında flaş tivide yalçın çetin abinin yanında lars abiyi bageti attım tutamadım vazoyu kırdım karım beni evden attı yardım edin diye görürsek valla şaşırmam.