life is so cruel

life is so cruel

ahhaa baby! noktayı işaretle aynı yere sıçıyoruz
hadi heberoy!

insanlar insanlar insanlar
bilmem kaçıncı defa söyledim acaba artık insanlar hakkında yorum yapmayacağım diye
olmuyor arkadaşım olmuyor yapıyorsun yine de
hele o dedikodular ! gecelere kadar olanları en ballısı
evet küçük insanlardır hep başkalarından konuşanlar
sen değil misin koskoca evrende bir nokta kadar yeri olmayan
-aha keşke erkek olsaydım dediğim bir an çünkü bu cümleler o engin deniz argo laflarla o kadar güzel tamamlanırdı ki ama yapamıyorum ben bana yakışmıyor -

dedikodu ya da boş boş konuşma o kadar rahatlatıyor ki insanı
evet çok severim yalnız kalıp düşüncelere dalmayı hayalli ya da hayalsizinden her ne ise
o anlar benim naçizane kimliğimi doldurduğum anlardır fakat
o düşüncelerin kafada pinpon topu gibi köşelere çarpması bazen sıkıyor
işte o anlarda bu boş laklakalar iyi geliyor insana
her zaman dedikodu yapmak da fena
zaten bu işlerin yeri zamanı ve kişisi var ! biri yanlış oldu mu olmaz

misal yerin yanlış olduğu bir örnek
tuvalette bir kişi hakkında konuşurken o kişinin aniden kapıyı açıp tuvaleti terk etmesi
komediydi

-eğer böyle bir olayda tırsacak kişi isen her yerde çeneni kapalı tut yerin kulağı var

insanlar hakkında ahkamlar kesmek çok kolay
ama şu sıralar hiç bir şeyin mutlak değeri olmadığı kanısındayım
o yüzden nicelik değerlerine -ımsı eki getirerek o değere yakın olarak ifade etmekte fayda görüyorum

bir de şöyle bir durum var
bilmediğin bir şey hakkında yorum yapmak
mesela ben çoğu zaman filmi izledikten sonra yorumları okurum izlemeden önce -işi profesyonel eleştirmek olanlar dışında- pek fazla yorum okumam hatta orda burda sitelerdeki senin benim gibi insanın yorumunu hiç okumam
yanındaki insan farklıdır onu bilirsin zevkini felan sorarsın ama onca web sitesindeki onca web insanı , anlamsız geliyor.

işte insanlarla ilk önce bir konuşacaksın
onlarla muhabbet edeceksin
uggdan nefret etmeme rağmen ugg giyen bir arkadaşımın bana pekala kattığı bir kaç şey vardır mesela .

bir de beni böyle kabul edin diyenlere bitiyorum
leyn eşşek sıpası sen allah mısın da kabul edeyim seni her şeyinle
-tabi tanrı kavramı ve dogmatiklik kavramı tartışılınacak ayrı bir konu-
böyle diyenlere de sinir oluyorum işte
beni böyle kabul edinmişmiş
sen kaç yaşındasın ki ağaç yaşken eğilir seksen yaşımdaki ninem olsa hadi neyse

işte içimizde o kadar sistemli bir mekanizma varken
böyle karmaşık bir ruhlara sahibiz ya
değişik

yine de insanlar üzerinde ahkam kesmekten kaçınılabilindiği kadar kaçınılmalı bence

şahsen şu an en iyi arkadaşımdan biri eskiden
aa o kızın götü kalkık sevmem ilişmem yanına
gibisinden laflar ederdim
o da az değil o da benim hakkımda öyle düşünüyormuş :D
ama işte sonuç olarak şu an çok iyi anlaşan arkadaşlarız
diğ mi barney :)

This entry was posted by shit out of me. Bookmark the permalink.

4 thoughts on “life is so cruel”

  1. ''leyn eşşek sıpası sen allah mısın da kabul edeyim seni her şeyinle''

    evladım olsa bu laf kadar sevemezdim evladımı. iyi demissin güzel demissin. etrafta ahkam kesen insan bolda garip olan bu kadar bos konusan insanın bu kadar boş dinleyicisi olması. düşündürüyor beniii beni beni

  2. düşündürmeseydi bi bozukluk olurdu bana göre :) cogito ergo sum misaliyiz belki ama bir aralar derdim keşke onlar kadar saf salak düz mantık olabilsem diye ama yok büyüdükçe değeri olan bir şeyler düşünmek okumak yapmak hoşuma gidiyor zaten herkes kendi ortamını buluyor onlar takılsaydı olmazdı zamanında %60tan 92ye çıkan salaklık oranı gittkçe artıyor zaten nereye gidiyor bu memleket yahu biri beni durdursun ben artık saçmalarım bu yorumda :D