Yazamayan adam


Saat 12 sularında kalkıyorum nerdeyse hergün. Takip ettiğim blogları, haber sitelerini okuyorum üstüne birde e-spor haber sitelerinden haberleri çevirip siteme yazıyorum. Bunların üstüne bir film açıyorum (İmbdb`nin top 250 listesinden). Filmde bitti gitar çalışıyım ucundan diyorum neyse onuda yaptık - yaptık derken gitarı ağlattım anlamında-, saat zorla 17 sularına geliyor. Uyumak için yaklaşık 10 saatim var içini doldurmaya çalışıyorum olmuyor. Blogger sayfasına tıklıyorum saat başı, bir şeyler yazıyımda blogum şenlensin diyorum, başlık kısmına baka kalıyorum. Yaz geldi ne güzel kızlar, deniz ve güneş hakkında birşeyler yazarım diye umut ediyordum o hiç olmuyor. Cemre`ye özeniyorum bu aralar tatile gitti döktürüyor meaşallah. Velhasıl birinin bana yardım etmesi lazım evde sıkılıyorum seygili seyirciler - dün kısa süreli bir deniz seferinden gelmeme rağmen-, sıkılıyorsam birşeyler gelmesi lazım aklıma nedense olmuyor, tedaviye ihtiyacım mı var bilemiyorum. Birşeyler yazma denemelerime devam edeceğim izninizle bundan sonra.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

3 thoughts on “Yazamayan adam”

  1. seni bilmem ama özürlü olan ben aklımda uçuşanları bir araya getiripte yazamıyorum oysa ki bin tane düşüncem var kendimi ifade edemiyorum bu durumda dil ve anlatım derslerine gönderme yapıyorum ama öğretmenin tek derdi egosunu tatmin etmek olduğu için doğru işini yapamıyor maalesef tabi sırf buna bağlamıyorum da fena olmazdı katkısı olsaydı .d