Doğum Günü Hediyesi: Kask

Mayıs ayından başlamak süretiyle 3,2 ve 1 ay arayla gerçekleşen doğum günü ritüelleri benim için dün akşam bitti.

Son doğum gününde ne alacağımız hakkında ise son düzlüğe girene kadar hiçbir fikrimiz yoktu. Geçen doğum günü hediyesi yazısında "vibratör alak, vibratör nıhohaghasdasdsad yok yok şişme karı alak hohoho" şeklinde tepkiler verebilen arkadaşın doğum günü olduğu için bir an olsada aynılarını düşünmedim desem yalan olacak. Karasızın karasızında olduğumuz anlardan birinde, ne alsak içerikli msn konuşmalarından bilmem kaçıncısında;


Arkadaş: Kask alak
mEta: Ne kaskı lan
A: Kipa`da var ya la ondan
m(içine sinmez şekilde): Peki olur

O sırada Z ile muhabbet etmekteyizdir, kendileri klasik hediyelerden yana olsada ilham perim (her yazıda yavşamak gibi olmasında zaten ondan periden başka bişey olmaz yıhyıh) olup kaskın üstündeki şeyleri dank ettirmiştir. Son gün gidilir "Nazi kaskı" bensiz alınır. Bende bir sonraki gün dergi çıkarma işinden muhabbetimizin olduğu matbaaya gidip kaskın üstündeki materyalleri sticker kağıdına bastırtırım.


Düz zemine adam akıllı yapışan stickerlar, oval yerlere geldiğinde son çıkartmaya başlayıp, düzelsin diye abanmaya başladığımızda kısım kısım soyulur. Neyseki bitilir kutuya konulur, klasik buluşma mekanımızda buluşur. Doğum günü çocuğu "gel öpüjem" diyecek kadar içmiştir ammavelakin bilinci açıktır.

shit out of me`yi evinden almak için bulunduğumuz muhitin sakin sokaklarından yürürken, nazi kaskının üstünde Chuk Schuldiner gören yörem halkı tip tip bakıp, arkamızdan küfür etmeye bile başlar. O sıralarda doğum günü çocuğu kaskını öpüp; "lan çok güzel olmuş","çok ciddiyim kötü olsa söylerdim","bu kadarını beklemiyodum" gibi tepkiler verip bizi şaşırtsada kafasının güzelliğine bağlayıp, yolumuza usulca devam ederiz. Hala tip tip bakışlar devam etmektedir hatta "kafadaki güzelmiş demir mi o" diyenlerle bile karşılaşırız.



Herhangi bir planımız olmadığındna ötürü uzunca süre düşündükten sonra hemen solumuzda kalan mekana oturup tatlı yemeyi kararlaştırırız. Önden kafasındaki kaskla doğum günü çocuğu girer garsonlar şaşkın, müşterilerin bir kısmı şaşkın yada ne ayakgillerden. Dışarda tenha, müşterisiz, rüzgar almayan yerlerden birine otursakta sürekli bir garson gelip kaska bakıp gitmektedir -bi siktirin la-. Yanımıza gelmeyi düşünen müşterilerden biri kasktan olduğunu tahmin ettiğim üzere bizden en uzak yere çömelir hatta koşarak çömelir. Gırgır şamata devam ederken; doğum günü çocuğu "BUGÜN AYIN KAÇI" diye sorarak bizi bizden alır hala gülmekteyim.

Çıkışta kask benim kafamdadır, kavşaktan dönmeye çalışan şoförlerden birinin gözü bize takılır, benim gözümde ona takılır bir süre bakıştıktan sonra kızdığını sezdim kaslı amcanın gazabından götüm götüm kaçmaya çalışsamda başka gözler hep kasktadır yapacak birşey yok. Gaziemir kaska zindan.

Gece, shit out of me`nin odasında doğum günü kaskının konseptinin 5-10 katı güzellikte hazırlanmış dolabının önünde içilen nescafelerle biter. Her doğum günü gibi bundada eğlenilmiştir.

Doğum günü ritüelleri benim için bitsede, son doğum günü Kasım`da bendenizin. Her ritüeli sevmediğim gibi bunlarıda sevmemekteyim anlıyacağınız benim için kaska sticker yapıştıracam diye amele işlerine girmesinize gerek yok.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

7 thoughts on “Doğum Günü Hediyesi: Kask”

  1. bak şimdiden söyleyebilirsin eksik bişeyin varsa ilk onu alalım yoksa dahiyane aklımız yine böyle bişeyler alacak ya da yapacak biliyosun :D nihahohohoha :)

  2. ogünün hediyesi gibi buda gayet başarılıydı hacım.Stickerlerin azizliği dışında olsa gerek :<