Anılar v2.0 -Aşk Mektubu-



Günlerden bir gün yine Muştayım. Hiçbir cinsel dürtümün olmadığı , pipimi sadece işemek için kullandığım zamanların birinde; 5. sınıfa geçmişim. Dile kolay 5. sınıf, bıraksalar okulu bitirecem o kadar büyümüşüm. Bulunduğu yapının en büyüğü olmanın verdiği havaynan ortalıkta dolaşırken, gömleğimin içine giydiğim yakalı siyah badiyle ortalığı yakıp yıkıyorum. Yüzümde "toza karşı alerjim" olmasından dolayı hakim olan hafif kırmızılık(Seli bunu sevecektir), 10lu yaşlardaki bedenime ayrı bir seksepalite katıyor tahmin edebileceğiniz üzere. Kara çocukların içinde sarışın, mavi gözlü olmamı saymıyorum bile.

Yeni sınıfta örtmen masasının hemen önünde, bir sıraya 3 en zeki öğrenci oturtulmak şartıyla sıralanmışız. Kahretsinki 11 yaşındayken zeki olmak çok zor, böyle ayrımcılığa tabi tutulup, en önde sınıftan ayrı 3 kişi oturmak zorunda kalıyorsunuz. Çok zor zamanlardı azizim.

Adanalı rockçular çıkmış o dönem, Murat Kekilli favorim(Bunuda akaan sever). Kral TV`de Duman, Herşeyi Yak ile çıkış yapıyor felan bende nasıl rockçıyım o zamanlar . Nasıl coolum, nasıl coolum anlatamam bro.

Güneşli bir Muş sabahı bahçede volta atıyoruz , bir dişi yanaştı bana doğru usulca; elindeki kırmızı güllü zarfı göstererek birşeyler söyledi ama duymadım, belkide duymak istemedim zarfa odaklanmıştım bütün bedenimle. Bunu Fatma gönderdi kısmını anlayabildim ama şaşkınım ne yapılır bilmem aldım elime zarfı çalan tenefüs ziliyle birlikte. Sınıfa doğru ilerlediğimizde; Fatma kim diye sordum yanımdakilere. Kimse bilmiyor, seksi bedenim komplayamı mağruz kalıyor yoksa. Anlayacağız.

Yavaş yavaş sınıfa doğru ilerlediğimiz sıralardan birinde piçin biri elimdeki mektubu alıp, her zaman okulun bir taraflarına sıkıştırılan halk eğitim merkezlerinin birinin önüne gitti. Zarfı açtı. Şöyle güzelsin mEta, bu kadar iyisin mEta, sana böyle böyle duygular besliyorum mEta küçüktürüç Fatma. Benimle çıkar mısın. Tamamen affalamış ve x2 kızarmış durumdayım. Olayı hala kavramış değilim. Olayı bir tek ben kavrayamamış olacam, örtmen girer girmez; mEta`ya böyle böyle bişey geldi çığlıkları atılmaya başlandı. Örtmen mektubu okudu, bana doğru baktı, tekrar mektuba baktı, bir daha bana doğru baktı ve çıktı gitti.

15 dakika sonra beni dışarı çağırdı; yan sınıfın sınıf örtmeni din kültürcü ve bizim Niğde`li Fatmayı almışlar aralarına vuruyolarda vuruyolar. Bu yaşta böyle şeyler olmaz tarzı verilen öğütlerden sonra mektup yırtılıp çöpe atılır, bebeler sınıfa gönderilir. Demokrasi felan hak getire belki ben kabul edecektim arkadaş öyle yırtıp attınız hemen mektubu peh!

Çıkışta usulca yanıma gelip özür diledikten sonra Fatma`nın yüzünü, ayakbileğini olsun, ensesini bir daha göremem ama mektubun parçaları uzunca bir süre defterlerimin birinin arasında saklı kalır.


This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

4 thoughts on “Anılar v2.0 -Aşk Mektubu-”

  1. Sanırım o aldığın ilk ve son aşk mektubuydu.Ama sorun şu ki gereğinden fazla havalı olduğun için kızlar kendilerini sana yakıştıramıyorlar.Ben de aynı dertten muzdaribim.Ayrıca sen çocukluğunu yaşamışsın.Anıların falan var.Kıskandım.Murat Kekilli'nin de çocukluğunda yeri olması beni mutlu etti.Tebrik ederim.

  2. vay bee :D yazık lan kıza mahalle baskısına sıçıyım ben de zamanında mektup alıyodum ama okumadan yırtıp çöpe atıyodum yazık lan :D okuyaydım bari ama sonradan yavşak beni ekledi facede hemen telefonunu ver falan ben de sittir dedim olay bitii :D