Gençlerin Durumu Vahim

E-spor organizasyonumuza kızlardan oluşan Call of Duty 4 takımı aldık. Bu tür oluşumlar parmakla gösterilebilecek kadar az COD4`te. Sürekli aklımda olan birşeydi zaman zamanda girişimlerinde bulundum ama işi bitiren Orçun arkadaşımız oldu kendisini burdan birkez daha tebrik ediyorum.


Dünya`da COD4 için olmasada, Counter-Strike için female takımlar oldukça yaygın. Sadece female takımların yarıştığı büyük ödüllü turnuvalar bile mevcut. Her yerde olduğu gibi burda da kadınları cinsel obje gibi gösterip, bütün gününü pc başında harcayan abazaların cebinden paraya almaya çalışan beyinler oldukça fazla. En sağdaki ablaya bakarsak ne demeye çalıştığımı anlayabilirsiniz sanırım. Bomba kuracağı yeri değilde başka bir "şey" aradığı kesin. Bir bölümü manken bu oyuncuların, kendi başlarına oyuna başlayıp sonrada bu pozları vereceklerini sanmıyorum.


Female kadroumuzu dün akşam duyurmamızla beraber sitede hit patlaması yaşandı. Bir önceki günün yaklaşık 2 katı hit aldık. Onlarca yorum geldi. Gerçek değillerdir diyen çok oldu. Daha başka şeylerde diyenler oldu. Organizasyonumuza katılan heryeni takımımıza yaptığımız gibi female takımımızlada röportaj yapayım dedim. Diğer röportajlarda olduğu gibi resimlerinide istedim. Haberden hemen sonra yayınlarız onuda diye düşünürken, ağzından salyalar akan büyük bir e-sporcu topluluk görünce erteleme kararı aldım. 15-20 yaş aralığının çoğunlukta olduğu, bütün günlerini pc başında geçiren, balkona çıktığında uzun süredir güneş görmeyen gözleri kamaşan, üstüne dökülen yemek kırıntılarının küf tuttuğu adamlardanda başka birşey beklenmezdi zaten. (Biliyorum ki böyle değiller ama öyle davranıyorlar)

Aaa kız takımı diye çoşan arkadaşların ne beklediklerini anlamıyorum. Yan otobüsteki kızı kesmekten farksız yaptığınız şey. Demem o ki sakin olun kendinize gelin kızlarda rahat rahat oyunlarını oynasınlar.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.