vuvuzela etkisi...

Şu sıralar caanım ülkemin caanım haberlerini izliyorum. Bayıltıcı sıcaklık, bayıltıcı haberler...
Mehmet Ali Birand bir telekulak şebekesinin nasıl çökertildiğini anlatıyor. "Şaşırtan ise aralarında polis ve zabıtaların olması" diyor. Ben de artık Türiyedeki olaylara şaşıranlara şaşırıyorum.Bir delinin günlük hapı bunlar.

İkincisi ise bir laf geldi aklıma bunları izlerken 'imam osurursa cemaat sıçarmış' . Tabii imam dediklerim hükümet, yöneticiler vs. Ne alaka diye soranlarınız olacak elbet. Bağlamımda oluşan bu iki kavramın (imam-cemaat) ortak yanının bulunması; iki kuruma da (sözde ya da değil) güvenme duygusu.

Polislerin çoğunu pek sevmem. Alanlarda sesini duyuranlara köpek muamelesi yapan da polis, daha dün balkonumuzda oturan bizi rahatsız eden üstüne üstlük laf atıp tehditkar laflar savuran apaçilere bulaşmayan elinde çayını içerek seyirci kalan da polis. Fakat bir anım var belki Meta bunu duymaktan sıkıldı -:D- ama o an afallammı sağlayan bu olay bana yeni bir bakış açısı getirmiştir. Bir gün gezmede zaman geçsin diye denizaltı müzesine girelim dedik, fakat arkadaşlarımın üzerlerinde kimlik olmayınca giremedik. Ben de bişey olsa polisler sizi alıp götürecek dedim.arkadaşım da
- Götüren polis olsun be Ayça , dedi.
Yani değil mi bunun organ mafyası var,sapığı var. Gördüğünüz gibi beterin beteri var. Bir de haberlerde gördüm yine otuz bin polisle yirmi beş bin öğretmen alınacakmış. Güzel ülkemde işsiz kalmasın gençler :) sevindirici vs.

Peki imam ne alemde ? Şunu söylemeliyim ki ben bir siyaset özürlüsüyüm kendimi bu konuda çok salak hissederim. Bişey bildiğini sanıp da konuşanlar gibi olmaktan da korkarım. Fakat oırta doğuya yönelik bir politikayı farketmeyecek kadar da saf değilim. Onlara yaptığı savunmayı korumayı ülkesindekiler için de yapsın gibi klişer kullanmadan -herkes böyle diyo nefret ediyorum- gecenin bu saatinde bu yazıyı bitiriyorum. 3. Dünya savaşı çıkarsa eğer Türkiye önemli bir yere sahip olacak gibi geliyor fekat Not War Make Love diyerekten içimdeki hippi ruhumu Şuküfe Nihalin de dediği gibi ' yakmaya en sönmez yerinden başlatıyorum vuvuzela etkisi yaratıyor bu gündem öyleyse bol vuvuzelalı günler

This entry was posted by shit out of me. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “vuvuzela etkisi...”