Yine birşeyler oluyor

Dün yine 2 dakika içinde herşey değişti. Sabahları Bolt Thrower, Lam of God sıkılıncada Kreatorla Soulfly kulağımdan hiç eksik olmazdı ama bu sabah bir ara Jimi Hendrix çalıyordu. Whisky`nin Yak Bizi şarkısı nede güzelmiş- bu sabah fark ettim yine-, Yavuz Çetinde eşlik etti bir ara. Diğerlerini dinlemek hiç içimden gelmedi garip bir şekilde. Sanırım yine o duygu, sevmediğim o duygu. Siz kendi aranızda buna aşk, hoşlanmak, çıkışmak vs. diyorsunuz ama ben sevmiyorum bu duyguyu. Yine platonik bir şey olacak benimkisi belli. Karşımdaki kız bu kadar güzel olursa platonik olacak tabi. Ah görmez olaydım. Geçen gün kopya çekme bahanesiyle, onun önündeki sırada oturanlardan, yanına oturmayı düşündüm- keşke düşünmeseydim-. Neyse öhöm Z.... yanın boş mu? Bir telaşlandı kuruntu yapmak istemiyorum birşey söylemedi. Adımı kağıda yazmaya çalışırken elim titriyor - işte bu yüzden sevmiyorum- görmesin diye neler yapıyorum. Kalbim hızlı hızlı çarpıyor, görüntü yavaşlıyor ama yüzüne bakmaya cesaret edemiyorum. Derken 10 saniye sonra pat hoca kalk sen ordan dedi. Ananın amını sikiyim kodumun yobazı aynen böyle dedim içimden, virgülsüz. Sınav sıkıcı arada bir dönüp bakıyorum -liselim modunda bakıyorum ama-. Neyse sınavın üstünden saatler geçti konuşuyoruz sınav üzerinden "bir ara uyuyordun galiba" dedim. "Beni mi kesiyon" demesiyle bir şekilde kıvırttım ammavelakin internetten konuşurken bile ayağım yerinde sayıyordu. Demem o ki olmayacak bir işin peşindeyim - aslında peşinde felan değilim. Peşinden gidilemeyecek kadar güzel bir kız. Bir süre daha Whisky dinlemeye devam edeceğim gibi. Sevgiler, saygılar....

3 thoughts on “Yine birşeyler oluyor”

  1. hep lamb of hep kreator sıkıyo yaaa. o bi heves. bi ara ağır müzik-ağır müzik ne lan?!- dinlemek istiyosun sorna geçiyo. bence sizdede geçer..

    -bi ara metal dinlemiş-sadece metal ama. ne bulduysa dinlemiş- gencin-benden 1 yas küçük- bana söylediği laf. sikirtirir demiştim ona. kızgınlıkla öyle cıkmıstı. ama zati aşıkken lamb of dinlenmezki. ne bilim aşık insana dinlet in my darkest hour u sevdiği kişiyi boğazlasın.. yavuz çetinde iyidir bee. aşık insana yavuz çetin. günde 2 saat. düzenli. aşık kişinin aşkını büyütüyo valla! ısrarla bakınız-sadece senin olmak- sen bilirsinde-sen mi? huuu ne çabuk samimi olduk- bilmeyenlerde bilsin dinlesin

  2. adamlar yapmış zamanında. şimdilerin havasındanmıdır suyundanmıdır hırsındanmıdır nedir bilemedim hep bi duygu eksik. gerçi işin kötü tarafı şimleri dinliyosun odun geliyo duygusalsın çünkü eskileri dinliyosun onlarda duygunun acının hüznün dibine vurmuşlar hiyaaaaağğğ diye inleyerek dinliyosun. ortasını yapsalarda biz aşık duygusal gençler bu ızdıraptan kurtulsak