Kendimi Fişledim

Şakirt dershaneler serilerinden birinde okuduğumu biliyorsunuz. Rehberlik örtmenimiz dersten sonra dershanenin 2. katında ev şeklinde döşenmiş kısımda kalmamızı, çip köfte yeyip anket çözeceğimizi söyledi. Zorunluluğa koşunca işi, gittik sadece acı olan çiğ köfteyi yedik, elimize bir kağıt tutuşturdu. Anamızın babamızın adı iş yeri gibi klasik sorulardan sonra;

Hangi gazeteleri okursunuz?
mEta(Cumhuriyet, Sözcü felan yazsam diye düşüdükten sonra): Hürriyet, Habertürk

Hangi dergileri takip edersiniz?
m: Headbang, Karanlık Oda, Deli Kasap, Drumm & Bass

Hangi bilim adamı/siyasetçi vs kendinize yakın bulursunuz? Neden?
m:Nietzsche - Benzer düşünüyoruz.

Son okuduğunuz iki kitap sorusuna arkadaş Anarşist Felsefe yazar onun durumu daha iyi en azından kitap yea arkadaş verdiydi deyip geçebilir.

Kağıtları hocaya verdikten sonra;
Zaman okuyo musunuz? Sızıntı vs.?
m(salak salak bakarak): Hayır hocam
Abone misiniz?
m(Hala şaşkın kafasını sallar)

Bu konuşma üzerine hoca gazeteler kısmına (D) işareti koyduktan sonra özenle dosyasının içine yerleştirir benim anketi. Bizde yavaş yavaş yol alırız.

Hahaha nasıl siktik kağıtları, 25.09.2010 körfez sikişi, amına koyduk panpa gibi liseli naralar attıktan sonra bana titremeyle karışık bir aydınlanma gelir.

m: Lan kendimizi fişledik az önce devlet kurumuna felan siksen giremeyiz.
Bir Arkadaş: ?*/&^!%!'^%
m: Niçeyle aynı düşünüyoz yazdım ben bide
BA: Bizim eve ziyarete geldiğinde ben cemaate girmek isterim derim.
m: Hoca geldiğinde namaz kılmayada başlarsın

Bundan öncede okula annemi çağırıp sizin çocuk ateist olmuş hanım deyip annemi üstüme salmışlardı. Eve geldiğinde;

Annem: Selamün aleyküm
mEta(Kafa sallar)
Annem: Aleyküm selam de bana aleyküm selam de aleyküm selam
m(Kafa sallar)
A: Allah var dimi olum bak bana var dimi
m: Var tabi olmaz mı sudan türediğimize inanmıyorum tabi
A: Bana böyle böyle dediler
m: Sana onu diyen hocanın Flash Belleklerinde Fetullah Hoca efendi dosyası var kafanı takma

Bu konuşmadan sonra annem her olay olduğunda babana söylerim ha bakışı atıp beni terletmeyi başarır konuma geldi. Tebrikler.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

5 thoughts on “Kendimi Fişledim”

  1. bak işte öyle olur mu hiç zaman okuyom ben yaa dicektin ! :D olm kopya verilecek öğrenciler arasına girerdin :D doğal seleksiyon kalmadı artık uyum sağlayanlar hayatta ahahaha :D

  2. çiğ köftenin içine sizi öttürmek için bişe katmış olmasınlar? :D eheuheue..herşeyi beklerimde..