Doğum Günü Hediyesi: Işın Kılıcı



Birkaç gün önce arkadaşın doğum günüydü. Şişme bebek alma fikrinin çok liseli olması ve kullanırken bizi hatırlama ihtimalinin bulunması bu fikirden caymamıza neden oldu. shit out of me`nin teknolojik birşey alalım demesi üzerine bendeniz düşünmeden refleks olarak Işın Kılıcı mı alsak dedim ama pek tutulmadı. Sonrada bilmem kaça bilmem kaç oranında küçültülmüş araba modellerinden alınması üzerine anlaştık. Arabayı alacağımız mekana geldiğimizde modelleri beğenmeyip arayış içine girdiğimiz sıralarda yukarıda gördüğünüz ışın kılıcı ışıklar saçıp bana gelin der gibi rafta duruyordu. Işın kılıcı fikrini ortaya atan ben hemen kabul ettim tabi bu aletten iki tane aldık. Akabinde doğum günü çocuğuna Star Wars indirsende izlesek içeriğindeki mesajım ulaşmıştı bile. Ben süpriz yapmayı hala hayal etsemde diğer arkadaş çoktan " sana akşam süpriz yapıcaz lan" demişti bile. Sineme çektim sustum.

Süpriz yapacaz diyen arkadaş ilk kılıcı çıkardı doğum günü çocuğuna uzattı. Lan bune sesleri evde yükselirken, al abi buda benim hediyem çok beğenicen diyerekten çok güzel bir vücut çalımı yapmaya çalıştım. Elinde iki tane ışın kılıcıyla arkadaş mutlu olmuşa benziyordu. Bize yetti o sahne.

O kılıçlar elinde kalmadı birini ben diğerini arkadaş kaptı önce balkonda dövüştükten sonra yetmedi. Evin yakınlarındaki kavşakta dövüşmeye başlayıp trafiği felç ettik. Sonradan popüler mekanlarda oturarak bir sik yaptıklarını sanan arkadaşlara süpriz yapmak için çevremizdeki ünlü mkeanların birinin ortasında dövüşmeyi planlasakta arkadaş yanaşmayınca götüm götüm eve geri dönük. Ama içimde kaldı dövüşecem o mekanın ortasında.

Sonuç olarak akılda kalıcı bir hediye alma fikrimiz işe yaradı gibi.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

3 thoughts on “Doğum Günü Hediyesi: Işın Kılıcı”