İsmi Ata soyismi Türk olan arkadaşın başka versiyonu



Şakirt dershanelerden birinde eğitim görmekte olduğumu daha önce sizlere iletmiştim. Geçen gün geometri dersinde kapı açıldı. Danışma bölümünde çalışmakta olan hanımabla elinde "Tam İsabet", "Bireysel ve Kitlesel Başarıda Körfez 1 Numara" gibi başlıkları olan kitapçık ve broşürlerle çıkageldi. Tam İsabet adlı kitapçık geçtiğimiz sınavlarda Körfezin çıkmadan bildiği sorularla ilgiliydi. Kitapçık dediğime bakmayın sınavların yarısını yazmışlar oraya. Yargıya aktarılmış konular hakkında yorum yapmıyorum onun için derinlere inmiyorum. Bütün öğrenci seçme sınavlarında tam isabet tebrik etmek istiyorum. Onun yanında gelen Bireysel ve Kitlesel Başarıda Körfez 1 Numara" broşürü içinde ise küçük bir bomba yatıyormuş. Fark edemedik. İşsiz bir arkadaşın isimleri tek tek okuma sevdası üzerine 18. sırada kendine yer bulan SBS öğrencisinin ismi akıl almazdı. "Fetullah Gülen". Nasıl bir mantıkla böyle bir isim koymuşlar anlamak mümkün değil. Fetullah Gülen dediğin köy imamı. Bil Geyts ne biliyim Sitv Cops felan gibi milyar dolarlık adamların ismini koysaydın.

Çocuk için işe yarar bir durum aslında. Bu iktidarın devam edebilme ihtimalini düşünürsek, her yerde rahatça iş bulur. Tarikat kurar bu adam demedi demeyin.

Geometri hocasının yorumuna gelirsek; hoca efendinin akrabaları burda, koymuştur amcasının ismini olabilir. Hoca efendi ne? Hoca efendi nedir? Efendi diyebilmek için o adamı nasıl bir yerlerde görmen lazım.

Bu adamların öğrencilerinin 319 tanesi Fen Liseli (Bunlar kesin bir yerlerde yönetici vs. olur), 510 Öğretmen liseli kazandırmışlar. Halböyle iken bu iktidar bir kaç dönem daha gider. Körfeze girerek çok fena kariyer planlaması yaptım devlet dairesinde işim hazır.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.