Evleniyodum Mutluydum



Bir yaz akşamı köyde amcamlarla oturduğumuz sırada konu nasıl oraya bağlandı bilmiyorum; sizin köyde toplam 1.5 Milyon lira verip köylüden buğday alan bi adam varmış demesiyle taktir edersiniz ki benim gözlerim baya bir büyüdü. Konu değişti siyaset felan girdi sanırsam ama benim gözlerimin önünden 1.500.000 Lira geçiyor hala. Kimmiş bu adam, kızı felan var mıymış diye direk sordum? Kızı varmış hemide güzelmiş o an gözlük numaramın büyüdüğünü hisettim. Neyse Buğday alımı yapılan köye döndük, anaanneme direttim kalkın iki dakka isteyek gelek şu kızı diye, güldü geçti. Dedeme dedim, dede kalk alak gelek şu kızı oda oralı olmadı. Ciddiyim diyorum, yok inanmıyorlar. Sonrada yengelerimden biri kızda köyün en güzel kızı diyince - biliyorsunuz köylü kızı fantazim var- bahçeden çiçek kopartıp elimede yarı kullanılmış kolonya alıp gidecektim izin vermediler.

Dedemle anaannem benim blogu takip ediyorsa sizleri buradan kınıyorum şimdi para içinde yüzüyor olabilirdim. Hadi kızla evlendirmediniz beni bari giderken 100 lira felan bişey koyun cebime. Çok kırıldığımı belirtmek isterim.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

4 thoughts on “Evleniyodum Mutluydum”