Burdan Liselilere Sesleniyorum

AKP`yi sevmiyoruz, referandum sonucunda herkes başörtüsü takacak, şeraiat geliyor şerat, Göstere göstere EVET, AKP Gençlik kolları gibi Facebook sayfalarının üyelerinin %70`ni oluşturan liseliler, 90larda ülkede olanlardan zerre kadar haberiniz yok. Bedeni liseli (utanarak itiraf ediyorum), fetocu dershaneye giden biri olarak ilk fırsatını bulduğumda siktirip giderim bu ülkeden. 3 yıl sonrada vatandaşlıktan çıkarım yada 5, 9 ay askerlikte size kolay gelsin. Ayrıca gittiğim dershaneninde felsefesini buradan paylaşmadan edemicem, videolardaki sözler hakkında hiçbirşey diyemiyorum derin bir sessizlik var içimde özellikle 3. videonun başını tüm sevenlerime armağan ediyorum;




2 thoughts on “Burdan Liselilere Sesleniyorum”

  1. bak bu saatte hemen girdim baktım fekat youtube ben de açılmıyo laaann !.. bence bu bilmeden konuşanlar bilmediğini farkedene kadar konuşsun bilmediğini farkedince ki yüz ifadelerini merak ediyorum