Biliyoruz bunları çok duyduk



10.30 gibi son zamanlarda kalkış vaktimden oldukça geç bir saatte, alarm muhalefeti yüzünden geç kalkmıştım. Son 3 derse yetişebilecek olmanın veremediği heyecanla yavaş yavaş yol alırken yerde yüzünde Britney Spears mikrofonu olan bir amca gördüm, bir elini yukarı kaldırmış. Hemen üstünde "BILIYORUZ BUNLARI ÇOK DUYDUNUZ, AMA BİZ YAPACAĞIZ" yazıları. Hak ve Eşitlik Partisinin broşürüymüş. Broşürün arkasında seçim bildirgeleri var;

- Asgari ücret 1.000 lira olacak
- Yeni doğan her çocuğa 500 lira yardım yapılacak
- YÖK ve harçlar kalkacak
- Türban sorunu bitecek
- Dokunulmazlıklar kalkacak
- İdam cezası geri gelecek,
- Akaryakıt üzerindeki vergiler düşürülecek
- Stratejik özelleştirmeler geri alınacak (Telekom ilk olmak üzere)
- Çiftçi ve besiciye faizsiz kredi verilecek
- Türkiye kendi otomobilini üretecek,
- Askerlik 6 ay olacak

Osman Pamukoğlu paşa hazretlernin bunların paralarını nereden karşılayacaksınız sorusuna cevabı ise; Yolsuzlukları bitirirsek bütün para cebe akarsa çok rahat yaşarız.

Bu broşürün üstüne akşam üstü vakitleri başbakanda "çılgın projesini" açıkladı. Oda bişeyler saydı. Saydıklarını yazamıyorum, teliflerini almış bide telif parası ödemeyelim akşam akşam. Velhasıl kelam yarın uyandığımda siyasetçi kafam olsun istiyorum. Herşey toz pembe olsun, yaptım olacak mertebesine ulaşayım, gemicik filoları kurayım istiyorum. Az Arap taşağı yalıyım, üstüne birazda Amerikan poh pohlaması alayım böyle yaşayıp gideyim istiyorum. Belkide böylece bu siyasilerin sürekli duyduğumuz zırvalarından kurtulmuş olurum.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.