Aya bakmayı sevmem

Hayata tahammül ederiz çoğu zaman. Belkide tahammül ettiğimiz şey, ölmemektir. Ben aya tahammül edemem bazı bazı, ayın bana tahammül edememesi yüzünden. Ayın benim olmamasıdır belkide tek nedeni. Aya sahip olabilseydim başkasının üstüne ayak basmasına tahammül edemezdim. Kıskançsın der keser atardı belki. Yok der devam ederdim benim olanın başkasının olmasına tahammül edemem. Ondandır ki oyuncaklarımı alan çocukların burnu kanardı her seferinde. Ben seninim derdi merak etme. Ben dinlemez, nasıl ayak bastıklarını düşünürdüm. Son biraz daha düşünürdüm. Sonra biraz daha. Birazcık daha. Düşünmeye tahammül edemediğim zaman: O yeterince haklı derdim. Susmam gerek, susup beklemem. Tüm bundandır ki aya bakmayı sevmem

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.