Hasta halime bir hal geldi

(Videonun isminin böyle olmamasını arzu ederdim.)

Behza t Ç`nin yeni bölümünü izlerken yukardaki kesitinde bana bir hal geldi. Dışarı çıkıp önüme ilk çıkan dişiye delicesine aşık olmak istedim. Sonra vazgeçtim. Daha sonra kendime hak verdim dışarı çıkmak üzereydim ki tekrar vazgeçtim.  Mr. Nobody`nin kalan kısmını izlerken birden kendimi dışarda buldum. Kararlıydım, kararlaştırdığım şeyi yapmayada oturduğum mühiti istatiksel olarak gözden geçirdikten sonra eve geri dönmeye karar verdim.

En sonunda 3 haftadır beraber yaşadığım elemanlardan birine küfretmeye başladım. Inception`da hissettim kendimi. Adamın, beraber yaşanayan 5 liselinin üçüne kız ayarlama çabası içerisinde sarf ettiği 2 cümlesine kendimi sevgi fakiri hissetmiştim. Bu kız ayarlama işinde nedense beni es geçmiş olsun artık önemli değil, bna gelen hali atlatmayı başardım. Yine eskisi kadar huzurluyum.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.