Happy Birth Day



Ölmeseydi, Dimebag Darell bugün 44. yaş günün kutlayacaktı. İçimden Ameirkan Silah taşıma yasalarına binlerce küfür ediyorum bloga vurmak istemiyorum bunları. Ne kadar büyük bir Pantera fanı olduğumu artık anlamışsınızdır. Pantera`yı bu kadar sevmemin en büyük nedenlerinden biride gitarist Dimebag`dir. İlk kez Pantera dinlediğimde işte bu lan demiştim. Müzik benim için nedir sorusuna ogünden sonra Pantera`dır cevabını düşünmeden verebilirdim. Hayran olduğun herifin silahlı bir manyak tarafından 6 yıl önce öldürülmüş olması, anlatamayacağım kadar sinir bozucu bir hadise.

6 yıl önce bir Damageplan konseri Ohio`da. Pantera dağılmış, Dimebag kardeşiyle yeni bir grup kurmuş, konserlerine devam ediyor. Bu dağılmanın tek sebebinin Dimebag olduğunu düşünen manyağın teki sahneye atlayıp tetiğe basıyor. Dünya`nın görmüş olduğu en büyük gitaristlerden biri orda yaşamını yitiriyor. O anlardan sonra sahneye koşan adamlardan birinin 0:38. saniyede attığı çığlık herşeyi anlatıyor;





Yakın zamanda koluma dövmesini yaptırmayı planlayacak kadar sevdiğim bu adam kimmiş kısaca buradan göz atabilirsiniz;

http://tr.wikipedia.org/wiki/Dimebag_Darrell

Şuan söylemek istediklerimin hepsini Pantera`nın vocali Phil videosunun başında söylemiş bundan sonrasını kendisine havale ediyorum;





Bütün günü Pantera dinleyerek kendilerini anıyoruz; http://fizy.com/#q/pantera

4 thoughts on “Happy Birth Day”

  1. iyi ki doğdun koca adam. iyiki doğdunda bizim hayatlarıma anlam yükleyen o notaları döktürdün gitarından.

    ölümüne üzülmek yerine doğumuna sevindiğimiz o nadir günlerden birinde

    şerefine HUZUR İÇİNDE UYU KARDEŞİM

    -BİLİYORUM DOĞUM GÜNÜ DÜN DÜ AMA OLSUN-

    ayrıca yaptırdığında o dövmenin resmini görmek isterim