Sen bana birini Android

Bugünlerde kafamda sürekli dönen kelimeler kurtulamıyorum.Sokakta gördüğüm her yüzü birine benzetiyorum.Yol çalışması yapan işçi , onun üstüne doğru sofrayı çırpan buruşmuş teyze , dolmuşta hapşıran memur olduğu belli amca , sınıfa yeni gelen kız , matbaada çalışan abi , her gördüğüm yüz tanıdık.Nasil birşeydir anlamadım.Ama çok aptalca olduğu kesin.Bide heryerde Beste nin yüzü var.Yolda karşıma çıkan her kızı Besteye benzetiyorum.Yeteneksizsiniz de oynayan kızda Besteye benziyodu , geçen dolmuştan inen o sarışın kızda.Rüyalarıma bile giriyo artık.Takip etmeyi bırakmalı mıyım Besteyi facebooktan.Kızın takipçiler listesinde 2. sıradayım , zorlanmadan 1. olacağımada inanmaktayım.Belki yaşamak istediğim hayatı , yaşadığı için takip ediyorum Besteyi - tam deathmetal tarzı , ama o kırmızı beyaz çocuk arabası hariç - .Sanırım sırf bu yüzden takip ediyorum.Tabi çok güzel olması ayrı bi takip konusu - abazalıkla alakası yok -.Garip bi his var içimde ne karşı gelebiliyorum nede isim verebiliyorum.(Bu yazıyı Besteye gönderesim var , umarım beni silmez bende takip etmeye devam ederim)

Herneyse yavaştan deliriyorum galiba.Yavaş yavaş olması kötü , biranda olsada kurtulsam bu sahte dünyadan, okuldan , evden, elektirikleri kesen TEDAŞtan , hürriyet.com daki haberlerden , sürekli sorun çıkartan bilgisayarımdan , yarınki dershane sınavından , yağmurda ıslanmaktan , hocaların saçlarını kestir serzenişlerinden , Babamın sınavına hazırlanmalısın nutkundan.Daha yazmaya üşendiğim çoğu şeyden.

Bu kadar uzun listeden kurtulmanın tek yolu , tanıdık yüzlerden kurtulmak sanırsam.Besteden kurtulmasamda olur , ama diğerleri peşimi bıraksın.Bi bağırsam kaçar mı hepsi ? Saat 00:43 sanırsam kaçmaz , hatta beni kovalarlar.O zaman en iyisi susup oturmak her zamanki gibi.Koyun olmaya devam yani.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “Sen bana birini Android”