Kahrolası Okul , Onunda Kahrolası İlk Günü




O kadar tatilden sonra ilk gün uyanmak baya zor oldu.Neyseki alarm sesim uyanmaya yardımcı oluyo.Her sikik günün başlangıcında olduğu gibi hava yine kapalı yağmur yapıyor felan.Birşeyler atıştırıyorum meyvesuyu , okul sabahının en sevdiğim kısmı bilgisayarımın tuşuna basıyorum 10 dakikalık sürede haber siteleri , Google Reader , Gmail hepsini gözden geçiriyorum.Sonra bir mesaj çıktım geliyom.Arkadaşla buluşuyoruz , durağa doğru pek muhabbet etmeden gidiyoruz.Benim aklımda killer rifler çalıp duruyor.Dolmuşun buğulu camına kafamı koyuyorum 9 km yol.Dolmuşa binmesinide inmesinide sevmem.Buğulu camdan fabrikalar , işe yetişmeye çalışan insanlar , otobüsler arabalar hızla geçiyor.Arada bir dolmuşun içine bakıyorum.Beni yicekmiş gibi bakan yaşlı gözler , sanırım kalkmamı istiyolar.Kalkmam kaldıramazlar saat 4te uyumuşum 3 saat uyku ayakta zor duruyorum.Dolmuşun içindede adını koyamadığım bir çiçek aramoları sabun kokuyor belki şampuandır.Gözler hala üzerimde.İniyoruz herkez sınıfına girmiş yine geç kalmışız.

Sınıfta yerime oturuyorum uyumak istiyorum delicesine.Ne mümkün ders İnkilap Tarihi , hoca girişi yapıyor , İnkilap nedir.Umrum da mı ? değil sanırsam.Aklıma gelmişken anlamınada bakıyım.İnkılap ya da reform, toplum düzenini ve yapısını daha iyi duruma getirmek için yapılan köklü değişiklik ve iyileştirmelerdir.Neyse bişey daha öğrenmiş olduk geçte olsa.Dersin sonlarına doğru Amerikan emparyalizmi felan geçiyor bişeyler söylüyorum.Bir ara hoca konuşmama izin vermiyor Annan planı ile ilgili cümlem içimde kalıyor.Onuda şimdi söylüyüm ; plana hayor diyen Rumlar Avrupa birliğinde , bizim yavrular hala taviz veriyor.

Tenefüste birkaç şaka yapıyorum.Muhabbet ederken mutluyum , geri kalan zamanlarda okulda olduğum için sövüyorum.Sınıfa yeni biri gelmiş.Bir yerden tanıcam ama neyse ilerleyen günlerde tanırsam yazarım buraya.İlk izlenim iyi bi kız sigara içmese tam olacak.

Ders dil anlatım.Yeni hoca gelmiş ilk sınıfa girdiğinde içimden sıçtık üstüne bide Din anlatım hoca dedim.Neyseki muhabbet öyle devam etmedi.Dış görünüşü hep aynı işte ; siyah takım elbise , beyaz gömlek , kravatın üstünde garip şekiller var, kravatta siyah , saçları ağarmış.Muhabbete iyi giriyo arada şakalar felan , edebiyat öğretmeni sonuçta açık görüşlü çok kitap okduğundan.Fikirleri çok çıkıntı değil - en azından eskisi gibi flash belleğinde Feto Amca dosyalarıyla dolaşmıyordur- sanırsam iyi anlaşacağız.

Ah işte okulun en sevdiğim zamanı 40 dakikalık yemek arası.Temizliğinden şüphe ettiğim bir pastahaneden bişeyler alıyorum yarısını yiyemiyorum tatlı kesiyo.Emre Canla değişiyoruz.bir yerde oturacağız kızlar sigara içecek , o sıradada polis okul üniformasıyla sigara içen birini görürse yakalıyomuş muhabbeti dönüyo.Neyse bir evin önünde zaman gazetlerinin üstünde oturuyoruz.Oturduğumuz evin kapısındada Kuran`ın Işığında adlı bir konferansa davet var.Binanın rengi sarı yoksa koşarak uzaklaşırım.Yeni gelen kız da yanımızda muhabbet ediyoruz evin önünde.Aniden kızmakla , merhamet etmek arasında kalmış bir ses geliyor." Naber gençler " oda nesi elinde gazetesi bir polis.Günün ikinci sıçtık lafı içimden geçiyor.Neyseki evine girmekte olan bir amcaymış.

Zil çalacak az kaldı yine kahrolası okul.İlk gün olduğundna ders işlenmiyor.İngilizce dersinde yine bir ortam 8-9 kişi muhabbet gırla bende arada bişey söylüyorum.Tamam arada değil çoğunlukla.Uykum gittikçe artıyor.Killer rifler ve küfürler zihnimden çıkmıyor.

Coğrafya dersine müdür giriyor.GEç geliyo bişi anlatmıyo felan derken o ara uyuyorum.Kaklıyorum zilin çalmasına 40 dakika var.Birşekilde geçiyor.


Neyseki evimdeyim Firefox`un simgesine tıklamaktan daha zevkli bişey olamaz - tabi tartışılır-.Pantera albümü açıyorum arkasından Slayer - kafam doluyken bunlar gidiyo- derken şu an mutluyum ama hava soğuk havaya küfrediyorum.....

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

One thought on “Kahrolası Okul , Onunda Kahrolası İlk Günü”