Pragmatik bakmak lazım

Herkes 22 yaşına kadar rockçıdır yada 17 yaşında anarşisttir geyiklerini bir yana bırakarak okumanız dileğiyle.

Hayat bazen insana çok garip şeyler fark ettirir. Biri vardır dünyaya sizin için gönderilmiştir. Onunla karşılaşmadan önce; 40 yaşına kadar evlenmem dersiniz sonra kızınıza isim bile bulursun. Radyo, Televizyon ve Sinema okumak gibi bir hayaliniz vardır, vazgeçersiniz. Sigarayı bile bıraktırır. Bütün hayatınızı değiştirir.

Kazandığım bölümle alakalı mıdır bilmiyorum ama dünyaya artık o kadar asi bakamıyorum. Çantamı alıp dağa çıkasım olmadı hiç ama hep içimde bir Into to Wild ateşi vardı. Söndü. Artık herşeye pragmatik bakıyorum. Varsa bana bir yararı; eyvallah.

Özetle; Filmin şu sahnesinden öteye gidemedim


This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “Pragmatik bakmak lazım”