Metallicadan korkmak

Gayet sıcak bir İzmir gününde evden çıkıp hızlı hızlı ana yola doğru yürüyorum. Geç kalmışım. Ulaşmak istediğim yere gelince fark ediyorum geç kaldığımı tabi. Yavukluya belli bir süredir benim beklediğim köşe başında arkası dönük vaziyette bana sitem dolu mesajlar atarken yetişiyorum. Teyze var ayağına yatıp sarılmamasına fena bozulsam da yürümeye başlıyoruz aynı güzergahtan. 5 gün kadar bende kalan mp3 playerını çıkartıp kendilerine uzatıyorum usulca. İlk şarkıyı açıp dinlemeye başladığında ise önümüzdeki 1 saat boyunca güleceğimiz hadise cereyan ediyor. Play tuşuyla başlayan sert gitar rifflerinden korkup sol ayağını yukarı kaldırmak suretiyle irkiliyor. O sırada yüzü bir insan ne kadar boş bakabilirse o kadar boş bakıyor ardından da ölümüne gülmeye başlıyoruz.

R: Metallicadan korktun dimi
B: Evet. Kaza oldu sandım
R: Turn the Page`den nasıl korkabilir bir insan ya



Dio - Holy Diver beğenerek gönlümü tekrar feth etsede Metallicadan korkan ilk insan olarakta tarihe geçiyor.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

One thought on “Metallicadan korkmak”