Kendimi aciz hissediyorum

Son günlerde kendimi; çirkin, yeteneksiz, işe yaramaz biri hissediyorum. Aslına bakarsanız 3 başlık içinde giderim var.

Arkadaş olarak sevilmemden sonra çirkin herifin teki olduğum tastiklenmiş oldu. Bütün özgüvenimi kaybettim o olaydan sonra, aynaya bakıp; o kadarda çirkin miyim, der oldum. Sonra kendim cevapladım; çirkinim.

Yaptığım işlerin hiç birinde iyi olamadım. Gitar aldım; tamamını çaldığım şarkı sayısı 3`ü geçmez. E-spor`a bulaştım; orta seviyeli takımlardan yukarı çıkamadım. Blog yazdım; kendinizde görebilirsiniz durumunu. Müzik grubu kurdum; 2 kere toplanıp dağıldık. Bıçakla ekmek kesiyim dedim, onu bile beceremedim.


4 yılımı verdiğim takımında dağılmak zere olması bunların üstüne tuz biber oldu. Toptan moralim bok gibi. Bunları okuduktan sonra birilerinin gelip; şöyle güzelsin mEta, böyle iyisin mEta demesine hiç gerek yok. Sanırım buna gerçeklerle yüzleşme diyorlar yada deprasyon o olmadı ergenlik. Ne derseniz deyin kendimibir süre daha böyle hissetmeye devam edeceğim.

This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

One thought on “Kendimi aciz hissediyorum”

  1. tam olarak kimsin adın ne nerde yaşıyosun kaç yaşındasın seni tanımak isterdim