Metallica Demir-Doğrama

Trash metal`in krallarının İstanbul`a tekrar geldiği günler o zaman küçüğüm metal dinlemeye çalışıyorum - hala öyle - , haliyle Metallica`ya tapıyorum.İlahlarından birkaç yüz kilometre uzakta olduğunu bilmek enteresan küfürler etmene sebep olsada , elden birşey gelmiyor , zorla köye götürülmemi engelleyemiyorum – Niğde merkeze bağlı bir köy - .Aile büyüklerinin bir arada olduğu bir yerde , nasıl oldu bilmiyorum biri Show TV açılmış , konserden sonraki gün öğle haberleri . Ali Sami Yen`nin giriş kapısındaki izdiham , James Hetfield , Master Of Puppets hızlı hızlı geçiyor. Haber bilgi vermek amaçlı olsada odadakiler işi ciddiye alıyor garip konuşmalar başlıyor ;


Aileden biri-Bunlar niye birbirlerini eziyorlar , bedava birşey mi dağıtılıyor ?

mEta – Konser varmış.

A-Bir konser için mi bunlar

M-Metallica bunlar çok ünlü.

A-Konser bedava mıymış?

M ( İçinden )- BSG ya...


-Bunların hepsi niye siyah giyinmiş?

-Şaçları niye uzun?

-Satanist mi bunlar?

-Şarkı söyleyen sarışın adam kaç yaşında ?

-Davulcunun tipi ne öyle?...


Kendi içlerinde şakalar , alaylar , kahkalar , yer yer bana doğru yapılan el şakaları.Bir ara “ Hiç mi Neşet Ertaş konserine gitmek istemediniz " demek istemişim anlaşılmamış.Keşke ogün onlara bu dünlediğim müziğin ne olduğunu , ne anlattığını , nasil bir “ kültür “ olduğunu anlatabilseydim.Belki babam metaliciyim dediğimde bana denir-doğramacı gözüyle bakmazdı.Belkide Befrocklar için dershanemi rahat rahat kırar , Tanju Abiyle – Uçk Grin solisti -karşılıklı doyasıyla kafa sallardık yada Behemoth konseri için simit yemeye mahkum kalmaz , bir elektro gitar içib 4-5 ay o site benim bu site senin editörlük yapmazdım.


Peki bana verilen bu ceza niye? Serdar O***aç dinlemediğim için mi yada Hande Y***r`in elektronik müziğini beğenmediğim için , yoksa Teoman`nın hangi barda sarhoş olduğunu Tvden öğrenmediğim için mi bütün bunlar.Yani büyün sorun popüler kültür çocuğu olamadığım için mi ? El şakaları , kahkalar ,yadırganmalarda onun için öyleyse.


“ Gel sen başka bişey dinle “ gibi çok söz duydum.T-shirtümdeki Amon Amarth elemanlarına gay diyen bile oldu . Bazı zamanlar ise benim metalci olmam ortamdaki tek sorun oldu. Kimse dershaneye verdiği paraları , bankaların kendilerini sömürmelerini , Dünyadaki milyonlarca aç insanı , kutsal kitaplarındaki çelişkileri , kendilerini yöneten beyinsiz siyasetçileri düşünmeden beni konuştular.Tüm bunlar olurken Milenyuma çoktan girmiştik.Bilgisayar çağındaydık ama insanların beyinleri 1400 yıl öncede kalmıştı . Garip!



Bizim halkımız böyle düşünmeye devam ettiği sürece , ülkemizde ne yeni Pentagramlar orataya çıkar ne e-sport gelişir ( 2 Yıldır Türkiyenin en iyi Takımlarından birine destek arıyorum müzdaribim ) ne bir tenis yıldımız olur , ne Okan Bayülgene deli diyenlerin sayısı azalır , nede Wacken gibi bir organizasyon düzenlenir.Yedisi sahtekarlık , üçü tecavüz , ondördü de uyuşturucu ile ilgili hükümlerden mahkemelerce şuçlu bulunmuş milletvekillerinin bulunduğu bir ülkedende ben birşey beklemem zaten.


This entry was posted by Sleepandbeer. Bookmark the permalink.

One thought on “Metallica Demir-Doğrama”